Monday, April 19, 2010

19 April 2010

its already 1am on the 19th of april 2010.
today is my hubby's bday.
siang tadi entah brapa kali ingatkan diri sendiri, malam ni bday hubby. kene ingat ucapkan kat dia b4 dia tido. besok pagi dia pas subuh dah chalo dah, takut terlupa.
ok dah ucap dah..
besok nak gi beli kek lah.
hehe bukan nye nak sambut beriya2 pun.
its just a good excuse to buy a cake.
yum yum.

ok mula2 ingatkan nak membebel pasal umur kami yg dah menganjak ke 27 tahun ni tapi takde masa lah..

im just worried about tomorrow's exam.
hubby pun kene marah. sbb dia suka no tanye, camane progress harini? ikut schedule tak?

ada progress tapi tak ikut schedule, aku jawab.
pastu beliau bebel la. mana leh tak ikut schedule blablabla.

aku pi balas, sukati orang la... selama ni boleh je. jgn la nyebok.

sesungguhnya aku rimas kalau org dok tanya2 pasal stadi ni. yes i know i complain a lot. tapi dengar je la. pandai la aku settlekannye. insyaAllah i'll manage.

ok kembali pada topik exam. subjek yg kene hapal gile babi aku rasa nak baling je nota2 ni sume.
haritu punye midterm exam dapat sikit je.. mmg impossible nak hapal sume.

pada jam 1 pagi ni, aku ada pilihan. nak tido ke atau nak hapal n bace n bace n bace sampai kul 4?

or tido je skarang(sbb badan dah penat, baru balik dr pil's house.), besok pagi bangun awal sket dari ehem 12pm, setel house chores, hantar umar gi pil's house, pegi fakulti n stadi sampai exam.???

taktau la. badan cam lesu je harini wpon byk tido n speed reading the notes.

aku nak muntah.............................

loya nye tengok.............................................

No comments: