Thursday, April 15, 2010

umar's latest

depan shell fasa 6, tgh jalan nak pi pasar tani


playground surau al-madani

bila tgk dalam gambar, rasa macam dah besar dah anak aku ni.

tapi bila tengok depan mata.

ceh kecik lagi. tido pun nak nenen lagi. berak tak reti nak basuh lagi. dah pandai bercerita tapi dia sorang je paham.

kecik lagi la tu..

okeh tambahan pada benda2 yg perlu diambil tindakan lepas habis keje.

1:bawak umar gi cucuk 12 bulan yg dah tertangguh 3 bulan!
2:tukar cermin mata. yg skarang ni frame dah senget2, cermin dah calar2. akibat umar yg suka duduk atas muka ibu, sambar cermin mata dari muka ibu, n capai cermin mata tu setiap kali ibu letak atas meja. ibu perlukan, frame plastik tebal macam dulu, dan anti-scratch lens... be prepared to spend at least rm600 for this... tgk harga mmg tak sanggup. tapi calar balar yg penghalang penglihatan n cermin yg asyik terkena bulu mata akibat frame yg dah bengkok ni lagi tak sanggup...

3 comments:

Afida Anuar said...

mmg ikut sebijik sebijik muka ayah dia la mas..yang ikut mak dia, tang kulit cerah je kut..hehehe

Maslina Zolkepli said...

huhu suami aku suka baca komen ko ni fida..
siap mention kat aku lagi.. (sbb dia baca komen ni kat ofis)

anyhoo, pada pandangan aku lak. bila aku tgk muka aku sendiri kat cermin, ada kdg2 aku rasa mcm rupa umar sikit.
sama jugak bila aku tgk muka suami aku. pun kadang2 mcm ternampak byg2 umar pada muka dia.
i think thats y family kitorg taktau nak kata umar ikut muka sapa.. kejap macam ibu, kejap macam ayoh, tp yg pastinye jauh daripada muka sepupu2 @ relatives lain!

Afida Anuar said...

hehe..entah la Mas..sblum ni aku tak pasan sangat. Tapi bila tengok gambar2 ni...eh eh sebijik muka ayah dia la!...

iras ko...ermmmm gambar 1st tu kut, sbb umar posing dalam keadaan ayu..hikhikhik..