Monday, March 14, 2011

Hari pertama bekerja

Ada orang dari tpt yg aku mintak keje menyinggah ke blog ni pulak.
Takpe encik, saya dah ader keje dah.
And i sincerely think i'm gonna be happy here.
Thanks encik for your brief attention.

Benda nak kene bawak dtg opis besok :
  1. Tisu sekotak
  2. Baby wipes utk sapu muka sbb muka berminyak gile wpun baru stengah hari dok opis
  3. Botol air
  4. Lens spray
Barang tambahan nak beli :

  1. Lesportsac Laptop bag weeehu! lama dah teringin ni.... pastu boleh jual lss punya laptop sleeve kat mudah. hih hih.
Excited nak keje. tapi sedih bila teringat kat umar. be strong umar!

4 comments:

zurainah said...

wah mas..dh nk keje ye?good luck k..semoga jd pekerja cemerlang lg terbilang..ekekeke..=)

masz14 said...

dah lapor diri dah pun hari ni ina... hehe tengkyu...

Afida Anuar said...

Selamat menjadi ibu bekerjaya Mas, insyaAllah Umar strong...i know;)

masz14 said...

tengkiu fida... cengeng gak dia tadi masa aku gi amik dia. dah time aku htr pagi pun dia tak bangun tido lagi. bangun2 tgk ibu takde sampai ptg. mmg cengeng lebih la masa aku sampai... insyaAllah things are gonna get better in time..